2013. szeptember hónap bejegyzései

Helló MLM-es barátom!

 MLM Pláza 

Ez az oldal várja a legkülönbözőbb MLM kisvállalkozások jelentkezését, hogy megismerhessük egymás kínálatát egy pár soros bejegyzésben. Valósítsuk meg a békés egymás mellett élést, megjelenést, kulturált módon.

Lényegre törően: ki vagy, mi a terméked, hol lehet megtalálni, van e weboldalad, vagy blogod.

Igazi Pláza módjára, legyen egy kis MLM kavalkád.

Az oldal testvére megtalálható a Facebookon is, https://www.facebook.com/MLMPlaza.az.Online.MLM.Akademia címen.  A mottó ugyanez, ott képet is megoszthatsz.

Ha van weboldalad, helyezd el rajta mindkét linkemet, hogy így is segítsük egymást.

Mivel ez az oldal most készül,  – még sok minden hiányzik róla. Többek között a hírlevélre feliratkozás lehetősége. Addig a saját email címemen keresd velem a kapcsolatot: y365klicks.kalman@gmail.com

 

 

Hogy mit értek MLM üzletépítés alatt?

Ezt kiválóan leírja Kajárik Béla cikke:

Mi az a két (2) legfontosabb tényező, ami hiányzik az MLM-ezők többségének a gyakorlatából?

Print This Post

Az MLM angol anyanyelvű művelői nincsenek kibékülve a szakmájuk elnevezésével. Az MLM betűszó ugyanis – szó szerinti fordításban (Több Szintű Marketing) – leginkább ennek a tevékenységnek a jövedelem elosztó sajátosságára utal (Szerintük pontosabb megfogalmazás lenne talán a Több Szintű Jutalékelosztó Rendszer) nem pedig az elvégzendő feladatra, vagyis a marketingre.

Jól tudom, hogy ez utóbbi sem magyar kifejezés és az értelmezése további segítséget igényel. Íme, az általam eddig talált leginkább megfelelő meghatározás arra, hogy mi is a marketing?

MARKETING: Segíteni az embereknek arra a döntésre jutni, az ő ötletük az, hogy megvegyék tőlünk az adott terméket vagy szolgáltatást.

Az MLM-nek ma már számos meghatározásával találkozhatunk, attól függően, hogy melyik fő jellemzőjére helyezzük a hangsúlyt.
Például: Hálózatos értékesítés, kapcsolati marketing, ajánló marketing.
Arról, hogy kinek-kinek „Mit is jelent az MLM?” Nos, erről a témáról (is) beszélgettünk Gerbovics Peti barátommal az interjú sorozatunk egyik részében, amit ITT hallgathatsz meg.

AZ MLM kifejezéssel elégedetlen angol anyanyelvűek kitaláltak egy szerintük jobban megfelelő elnevezést az MLM-re: Network Marketing (fordítása: Hálózatos Marketing). Való igaz, hogy ez a két szó sokkal jobban kifejezi ezt a modern termékforgalmazó tevékenységet.

Ha közelebbről megvizsgáljuk a kérdést, könnyen rájöhetünk, hogy

a mai MLM-ezők döntő többsége sok mindent csinál, kivéve pont ezt a kettőt:
a HÁLÓZATÉPÍTÉST és a MARKETINGET!

A tapasztalat szerint az MLM vállalatok képzésein ezekről szinte egyáltalán nincs szó… A szponzorvonalak oktatásainak napirendi pontjai között is többnyire hiába keressük a hálózatépítést vagy a marketinget – az online  MLM-ről már nem is beszélve…


Mit is oktatnak akkor ott?

Termékismeretet és elavult, életképtelen „vevő- jelöltkutató” módszereket. Ezek alatt értsd azokat a másokat molesztáló, zaklató, bosszantó és üldözőbe vevő „technikákat”, amelyek elől az emberek ösztönösen igyekeznek elmenekülni.

KÉRDÉS:

Hogyan fogja ez a népes társaság, előbb-utóbb megtanulni az MLM szakma életképes és ügyfélbarát fortélyait, műhelytitkait?

Valószínű, hogy nem a szponzori vonalukban megtalálható erőszakos, ügynöki vénával megáldott, pénzéhes, kapzsi személyektől, hanem az interneten – szerencsére egyre növekvő számban – felfedezhető online MLM-ezőktől!

Az internetről igazán elmondható, hogy egy nagy ESÉLYKIEGYENLÍTŐ.

Az átlagember a történelem folyamán sohasem rendelkezett ugyanolyan vagyonteremtő eszközökkel, minta gazdagok. Századokon át a királyok birtokoltak minden földet, aztán az olaj– és acélmágnások birtokolták az összes nyersanyagot, a nagyiparosok birtokoltak minden gyárat. Az Internet azonban egyenlő esélyeket teremtett. Ez a nagy esélykiegyenlítő.”

Burke HEDGES

 

És ez – szerencsére – vonatkozik az MLM-re is!

Mi lenne, ha az MLM vállalat megragadná az internetes kereskedelem legelőnyösebb vonásait – a sebességet, a hatékonyságot és a globális elérést – majd hozzáadná a hálózatszervezés legjobb tulajdonságait – a személyes termékmarketinget meg az üzletépítés közösségi jellegét?”

Burke HEDGES

FIGYELEM:

Ezt a cikket bárki felhasználhatja a honlapján vagy a blogján – egy feltétel mellett – abban
az esetben, ha szerzőként feltünteti a nevemet! Kajárik Béla

Mentés